tel +32 477 185 749 - johan@hamac-shop.be

Retour des produits

Dit is mijn garantie: U kan uw aankoop terugsturen, om welke reden dan ook.
We vragen alleen dat u de goederen binnen 30 dagen na de aankoopdatum naar ons terugstuurt, en ervoor te zorgen dat ze worden teruggestuurd met hun originele labels en verpakking.

Belangrijke Informatie

Alle goederen zullen bij terugkeer worden geïnspecteerd.
Houd er rekening mee dat items die terugkomen en versleten zijn, verkleurd of besmeurd zijn ( met parfum, make-up, deodorant, gras, aarde ... ), die gewassen zijn of op een andere manier slecht behandeld werden, of teruggestuurd worden buiten de 30 dagen bedenktijd, niet meer binnen deze garantiebepaling geaccepteerd zullen worden.

Redelijke zorg

Klanten zijn wettelijk verplicht om redelijk zorg te dragen voor de items die ze bestellen, tijdens de periode dat ze in hun bezit zijn.
Voor artikels die u bij Hangmatwinkel.com aankocht gelden de volgende bepalingen :
U mag de verpakking openen om te kijken naar de producten die u heeft besteld, en ze uitproberen.
U moet de producten beschermen tegen geuren zoals parfum, deodorant, zweet, maar ook rook of de geur van koken of een BBQ, of tegen verkleuring door gras, aarde, make-up, verf etc.
Als u niet op een redelijke manier zorg draagt voor de artikelen alvorens ze terug te sturen, accepteren wij de teruggave niet en komt u niet in aanmerking voor een terugbetaling .

Hoe terugsturen

Het is niet noodzakelijk om ons te bellen bij het terugsturen.
Stuur uw pakket terug samen met de bestelbevestiging die u via e-mail hebt gekregen, of die u kreeg bij het afhalen.
Voorzie ook duidelijke instructies, al uw adres- en contactgegevens, en alle gegevens over de bankrekening waarop u de terugbetaling wil ontvangen.
Verpak het pakket degelijk en zorg dat het goed afgesloten is.
Stuur uw pakket naar : Hangmatwinkel - Jo Vandorpe, Bierbeekstraat 20, 3360 Korbeek-Lo, Belgique - of contacteer me via telefoon om een afspraak te maken om de hangmat terug te brengen.
Breng uw pakket naar uw dichtstbijzijnde postkantoor. Vraag altijd eerst een bewijs van verzending aan uw postkantoor, en bewaar het als bewijs van verzending, want helaas kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor pakketten die ons niet bereiken door reden van buitenaf.
Het pakket wordt teruggestuurd naar ons voor uw eigen rekening. We kunnen alleen de verzendkosten terugbetalen als het terugsturen een gevolg is van een fout aan onze zijde, of in het geval van defecte goederen bijvoorbeeld. Terugbetaling is enkel mogelijk op de rekening van de oorspronkelijke koper.

Als EU-klant heeft u 7 werkdagen na de dag van ontvangst van uw bestelling de tijd om te annuleren in lijn met de wet op verkopen op afstand.
Stuur gewoon een e-mail naar johan@hamac-shop.be met uw ordernummer en we regelen de terugbetaling. Als uw artikelen al verzonden zijn moeten de goederen eerst teruggestuurd worden voor we een terugbetaling kunnen verwerken .
Onder bepaalde omstandigheden kan er na de periode van 30 dagen nog gesproken worden over een teruggave, maar na de periode van 30 dagen is enkel nog een ruil mogelijk. Voor meer informatie hierover, of voor eender welke vraag, aarzel dan niet om mij te bellen op +32 (0) 477 185 749